SERIA PNP 3 OSIOWA TYP 3.PNP-S-(1N)

175 000 zł + VAT
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

SPECYFIKACJA

Rodzaj:Przyczepa
Centralnoosiowa:Tak
Przeznaczenie:Niskopodłogowa
Stan:nowa
Marka:Emtech
Rozciągana:Nie
Pokład ładunkowy:Platforma
Marka osi:SAF
Liczba osi:3
Ładowność:24 000 kg
Masa własna:6 000 kg
Oś podnoszona:Tak
Osie Skrętne (nadążne):Nie
Osie sterowane hydraulicznie:Nie
Zawieszenie Hydrauliczne:Nie
Zawieszenie Pneumatyczne:Tak
Zawieszenie Resorowe:Nie
check
Checked and Certified by Finder
steering-wheel
Single Owner
driving-test
Well-Equipped
accident
No Accident / Damage Reported

PRZEZNACZENIE

Przyczepy serii PNP- przeznaczone są do przewozu maszyn kołowych i gąsienicowych o zwiększonych naciskach punktowych

SERIA PNP 3 OSIOWA TYP 3.PNP-S-(1N)

SERIA PNP – Mocna lekka konstrukcja, bogaty wybór długości pokładów ładunkowych, drzewo egzotyczne, w całości wykonana z stali MC700, bogate wyposażenie opcjonalne oraz standardowe ,długi pokład załadunkowy, największa ilość uchwytów ładunku, oświetlenie diodowe progresywne, powłoka antypoślizgowa ARMOR na całym pokładzie naczepy

SZCZEGÓŁY

  • Rama wykonana z wysokowytrzymałej stali 700 MC
  • Niska masa własna od 6000 KG
  • Różne długości pokładu załadunkowego
  • Wykończenie pokładu wysokiej jakości drewnem egzotycznym
  • Uniwersalny tył naczepy dostosowany do konfiguracji pod najazdy aluminiowe i najazdy hydrauliczne
  • Możliwość zastosowania osi skrętnych
  • Pierwsza oś podnoszona automatycznie lub ręcznie
  • System monitorowania ciśnienia w ogumieniu przyczepy w opcji
  • Przyczepy dostępne pod różne rodzaje i wysokości sprzęgu
  • Duża ilość uchwytów do mocowania ładunku
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne marki HELIOS
  • Dodatkowa powłoka antypoślizgowa ARMOR na pokładzie ładunkowym

Masa własna: od 6 000 kg

DMC: 30 000 kg

Ładowność: 24 000 kg

Liczba osi: 3

Długość całkowita: od 8600 mm

Długość platformy załadunkowej od 7200 mm

Maksymalna poszerzona szerokość zewnętrzna: 3000 mm

Szerokość bez poszerzenia 2470 mm lub 2550 mm

PODWOZIE 

  • Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali  w technologii spawanej – centralny tunel,
  • Długość pokładu załadunkowego 7200mm,7850mm, 8200mm,
  • Układ jezdny: 3 osie 17,5’’ GIGANT Lub SAF o nośności technicznej 9 000 kg każda,
  • Zawieszenie pneumatyczne,
  • 1 oś podnoszona,
  • Układ Hamulcowy Wabco,
  • Oświetlenie diodowe progresywne,
  • Dyszel sprzęgający sztywny (wymiary do uzgodnienia),
  • Osie centralne w układzie ‘tridem’,
  • Noga podporowa przy dyszlu z regulacją wysokości,
  • Poszerzenia do 3,0 metrów z wysuwanymi stalowymi cynkowanymi podporami,
  • Drewno twarde cięte na wymiar (składowane na pokładzie – brak magazynku),
  • Ogumienie bezdętkowe 235/75 R17,5  12 sztuk wraz z felgami stalowymi,
  • Winda na 1 koło zapasowe,
  • Koło zapasowe 235/75 R17,5  na feldze stalowej [x1],

NADWOZIE

  • Podłoga wyłożona drewnem  twardym 45mm i blachą stalową.
  • Ściana przednia stalowa 600 mm (demontowana)
  • Uchwyty do mocowania ładunków :
    • 2 x 5 szt. po bokach przy obrzeżach
    • Wypalone uchwyty pod w obrzeżu pod łańcuch
    • 2 x 4 szt PIERŚCIEŃ po bokach tuby
    • Otwory MULTILOCK (przy tubie i w obrzeżach) pod pasy zabezpieczenia ładunku.
  • Zderzak tylny wraz z belką wzmacniającą
  • Gniazda kłonicowe
  • Para elektro-hydraulicznych 1 częściowych  najazdów cynkowanych o szerokości 800 mm,  Hydraulicznie podnoszone / opuszczane, hydraulicznie zwęrzane do pozycji bez wolnej przestrzeni pomiędzy / poszerzane do 3 000 mm. DREWNO TWARDE 45 mm jako wypełnienie.
  • Zasilanie najazdów POWER PACK (przewód spiralny  z gniazdem o około 800 mm dłuższy niż dyszel).
  • Nogi podporowe tylne mechaniczne cynkowane wahliwe

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE

  • Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
  • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011.
  • Góra pokładu ładunkowego za szyją pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”)
  • Profile aluminiowe na balkonie anodowane lub Malowane
  • Najazdy, skrzynka na szyi    cynkowane ogniowo

DOKUMENTY I REJESTRACJA:

  • COC (Homologacja)

OPCJE PODWOZIA

Ogumienie w rozmiarze 245/70 R17,5” – kpl.

Felgi aluminiowe

Skrzynka na drewno do poszerzeń pod pokładem ładunkowym

OPCJE NADWOZIA

Para nowych najazdów aluminiowych dokładanych 2 500 mm o nośności minimum 32 tony

Zawory sterujące do najazdów schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce

Nogi podporowe tylne hydrauliczne (sterowane manualnie z rozdzielacza)

Najazdy jednoczęsciowe wspomagane sprężyną

OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA

Zbiorniki powietrza aluminiowe

Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2

Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce

Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC

OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO

Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY 

OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

Wkłady / zamki Bevola do mocowania kontenera

1 x podpora / stół wyrównujący wysokość pokładu ładunkowego z szyją + 2 dolne wkłady

Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną za szyją

Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną w skrzynce na szyi

Kamera cofania bezprzewodowa

OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ

  • Pełna metalizacja HRM
  • Malowanie na indywidualny kolor z palety RAL

INNE

  • Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji
  • Możliwość wydłużenia gwarancji
  • Telematyka Wabco
  • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton
  • Możliwość zarejestrowania naczepy jako pojazd specjalny

INNE INDYWIDUALNE USTALENIA

Opublikowano:27 stycznia, 2023

5 rating
0%
4 rating
0%
3 rating
0%
2 rating
0%
1 rating
0%
4.3
4 Reviews

4,3 ( 4 Reviews )

Add review
175 000 zł + VAT
ATE Trailers
ATE Trailers

Szczerców, powiat bełchatowski, województwo łódzkie, Polska

Zobacz również

Zobacz wszystkie
Top