SERIA NNZ-R MODEL 3.NNZ-1R-1N (NA,NH1,NH2)

308 000 zł + VAT
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

SPECYFIKACJA

Rodzaj:Naczepa
Przeznaczenie:Niskopodłogowa
Stan:nowa
Marka:Emtech
Rozciągana:Tak
Pokład ładunkowy:Zagłębiony
Marka osi:SAF
Liczba osi:3
Ładowność:26 000 kg
Masa własna:12 000 kg
Oś podnoszona:Tak
Osie Skrętne (nadążne):Tak
Osie sterowane hydraulicznie:Nie
Zawieszenie Hydrauliczne:Nie
Zawieszenie Pneumatyczne:Tak
Zawieszenie Resorowe:Nie
check
Checked and Certified by Finder
steering-wheel
Single Owner
driving-test
Well-Equipped
accident
No Accident / Damage Reported

PRZEZNACZENIE

Naczepy serii NNZ-R to uniwersalna naczepa wersji rozciąganej przeznaczone do przewozu maszyn kołowych o dużych gabarytach przestrzennych, a także innych maszyn budowlanych oraz pojazdów rolniczych

SERIA NNZ-R MODEL 3.NNZ-1R-1N (NA,NH1,NH2)

SERIA NNZ-R- NACZEPY NISKOPODWOZIOWE ZAGŁĘBIANE - Niska masa własna, bogate wyposażenie opcjonalne oraz standardowe, najdłuższy pokład załadunkowy, rozciąg naczepy, półka przesuwna na rozciągu , duża ilość uchwytów do mocowania ładunku, mocowania kontenerów w standardzie, oświetlenie diodowe wersja progresywna, markowe Komponenty, modułowy system wypełnień zintegrowany z poszerzeniem naczepy, system zagłębień zintegrowany z schowkami do przewozu łańcuchów i pasów, powłoka antypoślizgowa ARMOR na całym pokładzie naczepy

SZCZEGÓŁY

  • Rama wykonana z wysokowytrzymałej stali 700 MC
  • Niska masa własna od 11 000 KG
  • Długi pokład załadunkowy 9350 mm
  • Rozciąg 6000 mm
  • 4 zagłębienia obniżające wysokość załadunku wraz z modułowym systemem wyrównania pokładu
  • Wykończenie pokładu wysokiej jakości drewnem egzotycznym
  • Uniwersalny tył naczepy dostosowany do konfiguracji pod najazdy aluminiowe i najazdy hydrauliczne ( kąt wjazdu najazdów hydraulicznych 11 stopni )
  • Ostatnia oś skrętna
  • Pierwsza oś podnoszona automatycznie lub ręcznie
  • System monitorowania ciśnienia w ogumieniu naczepy
  • Naczepy dostępne pod różne wysokości siodła
  • Duża ilość uchwytów do mocowania ładunku
  • Konstrukcja naczepy przystosowana pod ciągniki 2 i 3 osiowe
  • Możliwość zastosowania różnych grubości przedniego balkonu
  • Zabudowa balkonu demontowana
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne marki HELIOS
  • Dodatkowa powłoka antypoślizgowa ARMOR na pokładzie ładunkowym

Masa własna: od 11 000 kg

DMC: 36 000 kg

Ładowność: 26 500 kg

Liczba osi: 3

Długość całkowita: 13 660 mm

Długość platformy załadunkowej 9 360 mm

Maksymalna poszerzona szerokość zewnętrzna: 3 000 mm

Długość Balkonu 4 060 mm

Wysokość pokładu w zagłębieniach 460 mm

PODWOZIE

  • Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali S 700 w tecchnologii spawanej
  • Możliowość wyboru grubości i długości szyi naczepy
  • Rozciąg 6000 mm
  • Półka przesuwna na rozciągu
  • Ładowność naczepy od 30 000 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita od 42 000 kg
  • 3 osie 17,5’’ marki  SAF lub GIGANT  o nośności technicznej minimum 10 000 kg każda
  • Dodatkowe zagłębienia obrzeży od szyi do 1 osi, oraz pomiędzy 2 a 3 osią. Ze specjalnymi wypełnieniami zgłębień w wersji modułowej.
  • Ostatnia Oś nadążna
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Układ elektryczny diodowy progresywny
  • Układ Hamulcowy Wabco
  • Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim
  • Jedna (pierwsza) oś podnoszona (automatycznie lub manualnie)
  • Jedna oś: 3 (trzecia) samoskrętne (nadążna, oporowa)
  • Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wysuwanymi stalowymi podporami (cynkowanymi)   Drewno na poszerzenia pokładu z blokadami na przesuwanie (składowane na szyi)
  • Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton – każda.
  • Ogumienie bezdętkowe 235/75 R17,5’ 12 sztuk  (marka Premium) wraz z felgami stalowymi.
  • Wspornik na dwa zapasy na przodzie
  • Koło zapasowe 235/75 R17,5’’ na feldze stalowej [x1]

NADWOZIE

  • Podłoga z blachy stalowej i egzotycznego drewna twardego 45 mm.
  • Skrzynka narzędziowa z przodu na szyi / balkonie (otwierana od góry i po bokach)
  • Szyja do połowy wyposażona w boczne i tylny profile aluminiowe z słupkami 400 mm (wsywane – anodowane – demontowane)
  • Duża ilość uchwytów do mocowania / zabezpieczania ładunków
  • Otwory pod montaż wkładów kontenerowych
  • Tylny portal przystosowany pod najazdy aluminiowe lub najazdy hydrauliczne dwuczęściowe
  • Nogi podporowe tylne wahliwe

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE

  • Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
  • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011.
  • Góra pokładu ładunkowego za szyją pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”)
  • Profile aluminiowe na balkonie anodowane lub Malowane
  • Najazdy, skrzynka na szyi    cynkowane ogniowo

DOKUMENTY I REJESTRACJA:

  • COC (Homologacja):  e32*2007/46*0498*00

OPCJE PODWOZIA

  • Ogumienie w rozmiarze 245/70 R17,5” – kpl.
  • Felgi aluminiowe
  • Skrzynka na drewno do poszerzeń pod pokładem ładunkowym

OPCJE NADWOZIA

  • Para nowych najazdów aluminiowych dokładanych 2 500 mm o nośności minimum 32 tony
  • Zawory sterujące do najazdów schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce
  • Nogi podporowe tylne hydrauliczne (sterowane manualnie z rozdzielacza)
  • Para elektro-hydraulicznych 2 częściowych  najazdów cynkowanych o szerokości 800 mm,  Hydraulicznie podnoszone / opuszczane, hydraulicznie zwężane i poszerzane do 3 000 mm. Drewno egzotyczne 45 mm jako wypełnienie lub krata stalowa ocynkowana
  • Zasilane najazdów do uzgodnienia

OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA

  • Zbiorniki powietrza aluminiowe
  • Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2
  • Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce
  • Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC

OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO

  • Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY 

 

OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

  • Wkłady / zamki Bevola do mocowania kontenera
  • 1 x podpora / stół wyrównujący wysokość pokładu ładunkowego z szyją + 2 dolne wkłady
  • Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną za szyją
  • Wyciągarka elektryczna 10 tonowa wraz z liną stalową mocowaną w skrzynce na szyi
  • Kamera cofania bezprzewodowa

OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ

  • Pełna metalizacja HRM
  • Malowanie na indywidualny kolor z palety RAL

INNE

  • Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji
  • Możliwość wydłużenia gwarancji
  • Telematyka Wabco
  • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton
  • Możliwość zarejestrowania naczepy jako pojazd specjalny

INNE INDYWIDUALNE USTALENIA

Opublikowano:26 stycznia, 2023

5 rating
0%
4 rating
0%
3 rating
0%
2 rating
0%
1 rating
0%
4.3
4 Reviews

4,3 ( 4 Reviews )

Add review
308 000 zł + VAT
ATE Trailers
ATE Trailers

Szczerców, powiat bełchatowski, województwo łódzkie, Polska

Zobacz również

Zobacz wszystkie
Top