SERIA NNT 2 OSIOWA TYP 2.NNT-1R-2H (2B OS OW)

512 000 zł + VAT
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

SPECYFIKACJA

Rodzaj:Naczepa
Przeznaczenie:Niskopodłogowa
Stan:nowa
Marka:Emtech
Rozciągana:Tak
Pokład ładunkowy:Zagłębiany
Marka osi:SAF
Liczba osi:2
Ładowność:26 000 kg
Masa własna:12 000 kg
Oś podnoszona:Tak
Osie Skrętne (nadążne):Nie
Osie sterowane hydraulicznie:Tak
Zawieszenie Hydrauliczne:Nie
Zawieszenie Pneumatyczne:Tak
Zawieszenie Resorowe:Nie
check
Checked and Certified by Finder
steering-wheel
Single Owner
driving-test
Well-Equipped
accident
No Accident / Damage Reported

PRZEZNACZENIE

Naczepy serii NNT przeznaczone są do przewozu maszyn kołowych i gąsienicowych oraz innych ładunków przestrzennych wymagających dużej przestrzenni ładunkowej spełniając przy tym wszystkie normy dotyczące promieni skrętu

SERIA NNT 2 OSIOWA TYP 2.NNT-1R-2H (2B OS OW)

SERIA NNT - NACZEPY Z ODPINANĄ GESIĄ SZYJĄ - Niska masa własna, bogate wyposażenie opcjonalne oraz standardowe ,długi pokład załadunkowy, największa ilość uchwytów ładunku, oświetlenie diodowe progresywne, komponenty znanych marek, powłoka antypoślizgowa ARMOR na całym pokładzie naczepy, system skrętu holenderskiego producenta marki TRIDEC, pilot zdalnego sterowania w standardzie, konstrukcja opcjonalnie przystosowana do wypinania modułów wydłużających pokład dolny, okablowanie naczepy zintegrowane w tunelach

SERIA NNT, MODEL 2.NNT-1R-2H ( 2B OS OW) 2 osiowa naczepa niskopodwoziowa, 1 krotnie rozciągana, dwubelkowa, z osiami skrętnymi hydraulicznie, odpinaną szyją i odpinanym tylnym wózkiem osiowym – możliwość dostawek.

SZCZEGÓŁY

  • Rama wykonana z wysokowytrzymałej stali 700 MC
  • Niska masa własna od 11 500 KG
  • Długi pokład załadunkowy od 6335 mm do 17000 mm
  • System skrętu holenderskiego producenta marki TRIDEC
  • Pilot zdalnego sterowania w standardzie
  • Konstrukcja opcjonalnie przystosowana do wypinania modułów wydłużających pokład dolny 
  • Okablowanie naczepy zintegrowane w tunelach.
  • System monitorowania ciśnienia w ogumieniu naczepy
  • Naczepy dostępne pod różne wysokości siodła
  • Duża ilość uchwytów do mocowania ładunku
  • Konstrukcja naczepy przystosowana pod ciągniki 2 i 3 osiowe
  • Zabudowa balkonu demontowana
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne marki HELIOS
  • Dodatkowa powłoka antypoślizgowa ARMOR na pokładzie ładunkowym

Masa własna: od 11 500 kg DMC: 38 000 kg Ładowność: 28 500 kg Liczba osi: 2 Długość całkowita: 13 555 mm Długość platformy załadunkowej 6335/10835/ 16835 mm Maksymalna poszerzona szerokość zewnętrzna: 3 000 mm

PODWOZIE    

  • Rama dwubelkowa: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej z wykorzystaniem stali typu S 700 MC oraz QL 690
  • Układ jezdny: 2 osie 17,5’’ marki GIGANT  lub SAF o nośności technicznej 12 000 kg każda
  • Ładowność od 26000 kg
  • Układ Hamulcowy Wabco
  • Hamulce bębnowe
  • Układ elektryczny diodowy progresywny
  • Wszystkie osie skrętne hydraulicznie
  • Sterowanie hydrauliczne  TRIDEC HF-E, bez baterii. Elektryczne zasilanie poprzez zamontowane z przodu gniazdo 24V NATO (włącznie z kablami przyłączeniowymi NATO do ciężarówki)
  • Osie sterowane są przez cylindry sterujące montowane na dysku obrotowym z łożyskiem kulowym. Jednostka sterująca jest zamkniętym systemem hydraulicznym montowanym pod naczepą
  • Zawieszenie pneumatyczne (w opcji za dopłatą hydrauliczne DLS)
  • Sterowanie radiowe wszystkich funkcji hydraulicznych naczepy ( szyja, osie, blokada siodła)
  • 8 sztuk kół z ogumieniem 235/75 R17,5
  • Felgi stalowe w kolorze srebro – szarym
  • 1 koło zapasowe 235/75 R17,5 – mocowane na ścianie przedniej
  • Jednokrotnie rozciągana
  • Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co około 500 mm z manualnymi blokadami
  • Odpinana platforma osiowa  z możliwością montażu dodatkowych podestów (dostawek)
  • Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wahliwymi stalowymi podporami 2 x 8 (16 szt.) (lakierowane lub cynkowane)
  • Na części rozciąganej tuneli otwory gwintowane 2 x 5 (10 szt.) pod ucho M 24

ODPINANA SZYJA I INNE

  • Demontowana łabędzia szyja: szyja może być hydraulicznie odpinana i przesuwana, dla zastosowania przedniego załadunku. 
  • Szyja obsługiwana jest hydraulicznie. Operowana przez 2 siłowniki schowane pomiędzy podłużnicami szyi. Dla optymalizacji ciśnienia i poziomu nacisków na siodło.
  • Pierścień  płyty  ślizgowej obrotu nadwozia, sworzeń 2 „, połączony z podwójnym układem hydraulicznym sterowania równoległego.
  • Zamki bezpieczeństwa wspierające połączenie naczepy z ciągnikiem siodłowym
  • Balkon wypełniony blachą ryflowaną po środku nad sworzniem, po bokach drewnem twardym lub blachą ryflowaną.
  • Przednie połączenie elektryki z 3 gniazdami ISO 24 volt 200A wtyczką, dla sterowania pompą elektryczną
  • Z prawej strony szyi 2 przykręcane i składane stopnie do wchodzenia na balkon
  • Podłączenie przewodów  hydraulicznych za pomocą złącza MULTIFASTER
  • 1 skrzynia  z pompą elektryczną 2.500 W + ogólne wtyczki (połączenia) 24 V 200A
  • 1 skrzynia z zestawem sterujących zaworów i akcesoriami systemów hydraulicznych
  • Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm.
  • Dużo ilość uchwytów do  zabezpieczenia ładunków
  • Skrzynka narzędziowa wykonana na balkonie.
  • Wszystkie elektryczne końcówki pneumatyczne i hydrauliczne są umieszczone w plastikowym prowadniku marki IGUS  i dostosowują się automatycznie do długości rozszerzenia.

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem
  • Rozpinany tylny wózek 
  • Układ centralnego smarowania GROENEVELD (2 pompy)
  • Klucz do kół z przetyczką i trójkąt ostrzegawczy

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE

  • Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
  • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011.
  • Góra pokładu ładunkowego za szyją pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”)
  • Profile aluminiowe na balkonie anodowane lub Malowane
  • Najazdy, skrzynka na szyi    cynkowane ogniowo

DOKUMENTY I REJESTRACJA

  • Odstępstwo z Ministerstwa od Warunków Technicznych + Pozytywna Decyzja TDT

OPCJE PODWOZIA:

  • Zawieszenie hydrauliczne DLS zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
  • Zawieszenie hydrauliczne TP-O zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)   
  • Zagłębienie konstrukcyjne pomiędzy osiami (tylko dla DLS lub TP O

DOSTAWKI PRZEDŁUŻAJĄCE POKŁAD DOLNY :

  • 2 x 2 000 mm (wzrost masy około 800 kg)
  • 2 x 4 000 mm (wzrost masy około 1 500 kg)
  • 2 x 6 000 mm (wzrost masy około 2 200 kg)

OPCJE NADWOZIA

  • 2 x 6 szt. gniazd 65×65 pod kłonice w obrzeżach
  • 12  szt. cynkowanych kłonic stalowych do gniazd o wysokości 1 200 mm

OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA

  • Zbiorniki powietrza aluminiowe
  • Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2
  • Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce
  • Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC

OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO

  • Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY  (za każdą sztukę)

OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

  • Kamera cofania bezprzewodowa SBP-770B-000- monitor 7 cali z rejestracją zdarzeń (karta 125GB)+  zestaw anten (kolor czarny)

OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ

  • Pełna metalizacja HRM
  • Malowanie na indywidualny kolor z palety RAL

INNE

  • Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji
  • Możliwość wydłużenia gwarancji
  • Telematyka Wabco
  • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton
  • Możliwość zarejestrowania naczepy jako pojazd specjalny

INNE INDYWIDUALNE USTALENIA

Opublikowano:26 stycznia, 2023

5 rating
0%
4 rating
0%
3 rating
0%
2 rating
0%
1 rating
0%
4.3
4 Reviews

4,3 ( 4 Reviews )

Add review
512 000 zł + VAT
ATE Trailers
ATE Trailers

Szczerców, powiat bełchatowski, województwo łódzkie, Polska

Zobacz również

Zobacz wszystkie
Top