SERIA NNT 2 OSIOWA TYP 2.NNT-1R-2H (1B OS)

535 000 zł + VAT
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

SPECYFIKACJA

Rodzaj:Naczepa
Przeznaczenie:Niskopodłogowa
Stan:nowa
Marka:Emtech
Rozciągana:Tak
Pokład ładunkowy:Zagłębiony
Marka osi:SAF
Liczba osi:2
Ładowność:24 500 kg
Masa własna:13 500 kg
Oś podnoszona:Tak
Osie Skrętne (nadążne):Nie
Osie sterowane hydraulicznie:Tak
Zawieszenie Hydrauliczne:Nie
Zawieszenie Pneumatyczne:Tak
Zawieszenie Resorowe:Tak
check
Checked and Certified by Finder
steering-wheel
Single Owner
driving-test
Well-Equipped
accident
No Accident / Damage Reported

PRZEZNACZENIE

Naczepy serii NNT przeznaczone są do przewozu maszyn kołowych i gąsienicowych oraz innych ładunków przestrzennych wymagających dużej przestrzenni ładunkowej spełniając przy tym wszystkie normy dotyczące promieni skrętu

SERIA NNT 2 OSIOWA TYP 2.NNT-1R-2H (1B OS)

SERIA NNT - NACZEPY Z ODPINANĄ GESIĄ SZYJĄ - Niska masa własna , bogate wyposażenie opcjonalne oraz standardowe ,długi pokład załadunkowy, największa ilość uchwytów ładunku, oświetlenie diodowe progresywne, komponenty znanych marek, powłoka antypoślizgowa ARMOR na całym pokładzie naczepy , System skrętu holenderskiego producenta marki TRIDEC, pilot zdalnego sterowania w standardzie , konstrukcja opcjonalnie przystosowana do wypinania modułów wydłużających pokład dolny, okablowanie naczepy zintegrowane w tunelach

SERIA NNT, MODEL 2.NNT-1R-2H (CB, OS ) - 2 osiowa naczepa niskopodwoziowa, 1 krotnie rozciągana, jednobelkowa, z osiami skrętnymi hydraulicznie, odpinaną szyją do przewozu pojazdów kołowych zaniżonym pokładem

SZCZEGÓŁY

  • Rama wykonana z wysokowytrzymałej stali 700 MC
  • Rozciąg jednobelkowy
  • Ładowność od 24500 kg
  • Niski załadunek
  • Długi pokład załadunkowy od 6250 mm do 11800 mm
  • System skrętu holenderskiego producenta marki TRIDEC
  • Pilot zdalnego sterowania w standardzie
  • Konstrukcja opcjonalnie przystosowana do wypinania modułów wydłużających pokład dolny 
  • Okablowanie naczepy zintegrowane w tunelach.
  • System monitorowania ciśnienia w ogumieniu naczepy
  • Naczepy dostępne pod różne wysokości siodła
  • Duża ilość uchwytów do mocowania ładunku
  • Konstrukcja naczepy przystosowana pod ciągniki 2 i 3 osiowe
  • Zabudowa balkonu demontowana
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne marki HELIOS
  • Dodatkowa powłoka antypoślizgowa ARMOR na pokładzie ładunkowym

Masa własna: od 13 500 kg

DMC: 38 000 kg

Ładowność: 24 500 kg

Liczba osi: 2

Długość całkowita: 13 690 mm

Długość platformy załadunkowej 6250/11800 mm

Maksymalna poszerzona szerokość zewnętrzna: 3 000 mm

PODWOZIE

  • Rama jednobelkowa: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej z wykorzystaniem stali typu QL 690
  • Ładowność od 24 500 kg
  • Jednokrotnie rozciągana
  • Belka rozciągana blokowana poprzez zamki pneumatyczne
  • Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co 500 mm
  • 2 Wspornik z przodu naczepy na koła zapasowe
  • 2 szt. osi GIGANT lub SAF 17,5’’ o nośności technicznej minimum 10 ton każda, z ręcznym zaworem poziomującym
  • Układ Hamulcowy Wabco
  • Uklad oświetlenia Diodowy Progresywny
  • Wszystkie osie skrętne hydraulicznie
  • Sterowanie hydrauliczne  TRIDEC HF-E, bez baterii. Elektryczne zasilanie poprzez zamontowane z przodu gniazdo 24V NATO (włącznie z kablami przyłączeniowymi NATO do ciężarówki)
  • Osie sterowane są przez cylindry sterujące montowane na dysku obrotowym z łożyskiem kulowym. Jednostka sterująca jest zamkniętym systemem hydraulicznym montowanym pod naczepą
  • Sterowanie radiowe wszystkich funkcji hydraulicznych naczepy ( szyja, osie, blokada siodła)
  • Platforma osi jest zmocowana z podwoziem nie demontowana
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Sworzeń królewski  2’’ demontowany z płytą i śrubami.
  • Instalacja 24-voltowa  zgodna z normą UE
  • Połączenie z gniazdem 2×7-pin i SAE zamontowanym z przodu (bez kabli przyłączeniowych do ciągnika

ODPINANA ŁABĘDZIA SZYJA I INNE

  • Demontowana łabędzia szyja: szyja może być hydraulicznie odpinana i przesuwana, dla zastosowania przedniego załadunku. 
  • Szyja obsługiwana jest hydraulicznie. Operowana przez 2 siłowniki schowane pomiędzy podłużnicami szyi. Dla optymalizacji ciśnienia i poziomu nacisków na siodło.
  • Pierścień  płyty  ślizgowej obrotu nadwozia, sworzeń 2 „, połączony z podwójnym układem hydraulicznym sterowania równoległego.
  • Zamki bezpieczeństwa wspierające połączenie naczepy z ciągnikiem siodłowym
  • „Wsparcie bezpieczeństwa ciągnika” w funkcji, wspomagane 2 siłownikami dwukomorowymi sterowane z przycisku na panelu ( Szyja jest połączona jednym środkowym łączeniem na środku platformy ładunkowej) .
  • Sklejka wodoodporna na balkonie
  • Przednie połączenie elektryki z 3 gniazdami ISO 24 volt 200A wtyczką, dla sterowania pompą elektryczną
  • Podłączenie przewodów  hydraulicznych za pomocą złącza MULTIFASTER
  • 1 skrzynia  z pompą elektryczną 2.500 W + ogólne wtyczki (połączenia) 24 V 200A
  • 1 skrzynia z zestawem sterujących zaworów I akcesoriami systemów hydraulicznych
  • 4 manometry wskazujące ciśnienie w przewodach osi kierowanej + przyciski ciśnieniowe do dekompresji
  • Manometr wskazuje poziom ciśnienia w cylindrach szyi + klucz bezpieczeństwa do odcięcia strumienia zasilającego.
  • Sprzęganie przewodów hydraulicznych do platformy
  • Szyję da się odłączyć sworzniami stalowymi ~Ø120mm

RAMA CENTRALNA

  • Uchwyty do mocowania ładunków po bokach platformy, oraz  po środku z tyłu.
  • Balkon zabudowany burtami aluminiowymi o wysokości 400 mm.
  • Na szyi 6 szt.  uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (3 na stronę)
  • W dolnej części platformy 20 szt. uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (10 na stronę)
  • W tylnej części na wózku osiowym 6 szt.  uchwytów / pierścieni mocujących ładunek (3 na stronę)
  • Rozciąg zgodnie z załączanym rysunkiem
  • Belka centralna w skrzyni, szerokość + 1.050 mm
  • W skrzyni wbudowana jest część przedłużana
  • Blokada co + 500 mm z systemem pneumatycznym
  • Obniżane platformy boczne na całej długości, odczepianie na + 170 mm z najazdami + 60 cm z przodu, przyspawane, stałe.
  • Boki podłogi z blachy karbowanej ze stali
  • Wszystkie elektryczne końcówki pneumatyczne i hydrauliczne są umieszczone w plastikowym prowadniku marki IGUS  i dostosowują się automatycznie do długości rozszerzenia.

OGUMIENIE I FELGI

  • 8 sztuk kół z ogumieniem 235/65 R17,5
  • Koło zapasowe 235/65 R17,5’
  • Felgi stalowe w kolorze srebro – szarym

WYPOSAZENIE STANDARDOWE

  • Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem
  • Rozpinany tylny wózek 
  • Układ centralnego smarowania GROENEVELD (2 pompy)
  • Klucz do kół z przetyczką i trójkąt ostrzegawczy

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE

  • Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
  • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011.
  • Góra pokładu ładunkowego za szyją pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”)
  • Profile aluminiowe na balkonie anodowane lub Malowane
  • Najazdy, skrzynka na szyi    cynkowane ogniowo

DOKUMENTY I REJESTRACJA

  • Odstępstwo z Ministerstwa od Warunków Technicznych + Pozytywna Decyzja TDT

OPCJE PODWOZIA:

  • Zawieszenie hydrauliczne DLS zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)
  • Zawieszenie hydrauliczne TP-O zamiast pneumatycznego (nacisk na osie w krajach dopuszczających 12 ton / oś)   
  • Zagłębienie konstrukcyjne pomiędzy osiami (tylko dla DLS lub TP O

OPCJE NADWOZIA

  • 2 x 6 szt. gniazd 65×65 pod kłonice w obrzeżach
  • 12  szt. cynkowanych kłonic stalowych do gniazd o wysokości 1 200 mm

OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA

  • Zbiorniki powietrza aluminiowe
  • Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2
  • Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce
  • Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC

OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO

  • Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY  (za każdą sztukę)

OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

  • Kamera cofania bezprzewodowa SBP-770B-000- monitor 7 cali z rejestracją zdarzeń (karta 125GB)+  zestaw anten (kolor czarny)

OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ

  • Pełna metalizacja HRM
  • Malowanie na indywidualny kolor z palety RAL

INNE

  • Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji
  • Możliwość wydłużenia gwarancji
  • Telematyka Wabco
  • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton
  • Możliwość zarejestrowania naczepy jako pojazd specjalny

INNE INDYWIDUALNE USTALENIA

Opublikowano:26 stycznia, 2023

5 rating
0%
4 rating
0%
3 rating
0%
2 rating
0%
1 rating
0%
4.3
4 Reviews

4,3 ( 4 Reviews )

Add review
535 000 zł + VAT
ATE Trailers
ATE Trailers

Szczerców, powiat bełchatowski, województwo łódzkie, Polska

Zobacz również

Zobacz wszystkie
Top