SERIA ND- MODEL 3.ND ( DO SKRZYNEK I PALET )

320 000 zł + VAT
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

SPECYFIKACJA

Rodzaj:Naczepa
Przeznaczenie:Przewóz żywca
Stan:nowa
Marka:Emtech
Rozciągana:Nie
Pokład ładunkowy:Zamknięty (Kurtynowa)
Marka osi:SAF
Liczba osi:3
Ładowność:25 000 kg
Masa własna:13 000 kg
Oś podnoszona:Tak
Osie Skrętne (nadążne):Nie
Osie sterowane hydraulicznie:Nie
Zawieszenie Hydrauliczne:Nie
Zawieszenie Pneumatyczne:Tak
Zawieszenie Resorowe:Nie
check
Checked and Certified by Finder
steering-wheel
Single Owner
driving-test
Well-Equipped
accident
No Accident / Damage Reported

PRZEZNACZENIE

Naczepy serii ND przeznaczone są do przewozu zarówno kontenerów lub skrzynek , opcjonalnie może być wyposażona w system pojenia

SERIA ND MODEL 3.ND-S – Naczep 3 osiowa typu do przewozu żywego drobiu w skrzynkach i koszach paletowych

SERIA ND - NACZEPA DO PRZEWOZU DROBIU – naczepa przystosowana do przewozu zarówno kontenerów lub skrzynek, opcjonalnie może być wyposażona w system pojenia, podłoga z blachy kwasoodpornej w standardzie, plandeki zimowe i letnie, nowoczesny system wentylacji, bardzo dobra ergonomia, oświetlenie przestrzeni ładunkowej diodowe, instalacje odporne na częste mycie naczepy przy użyciu mocnej chemii, przednie i tylne ściany wzmocnione, możliwość wyposażenia naczepy w podnoszony dach hydraulicznie

SZCZEGÓŁY

  • Mocna konstrukcja nośna naczepy
  • Wzmocnione ściany przednie i tylne ( odporne na przeciążenia jakie powstają podczas hamowania
  • Podłoga z blachy kwasoodpornej
  • Plandeki wymienne ( zimowa i letnia )
  • Możliwość zsunięcia plandeki na tylna ścianę naczepy podczas załadunku, rozładunku i postoju
  • Nowoczesny system wentylacji naczepy podczas jazdy i postoju
  • Diodowe oświetlenie przestrzeni ładunkowej
  • Możliwość wyposażenia naczepy w hydraulicznie podnoszony dach
  • System pojenia z własnym zasilaniem ( opcja )
  • Bogate wyposażenie standardowe i opcjonalne
  • Instalacje odporne na częste mycie naczepy przy użyciu mocnej chemii
  • Wysokiej jakości zabezpieczenia antykorozyjne marki HELIOS

Masa własna: od 10 500 kg DMC: 38 000 kg Ładowność: 27 500 kg Liczba osi: 3 Długość całkowita naczepy: 13 600 mm Szerokość zewnętrzna: 2 550 mm Podnoszony dach od 300 do 800 mm Wysokość załadunkowa od 1 110 do 1300 mm Wysokość siodła ciągnika (do uzgodnienia): 950mm/1 150mm

PODWOZIE

  • Rama: wykonana z wysokogatunkowej stali w technologii spawanej
  • Długość 13550 mm
  • Ładowność 24300 kg
  • Układ jezdny: 3 osie marki SAF hamulce tarczowe o nośności technicznej 9.000kg każda.
  • Pierwsza oś podnoszona
  • Układ hamulcowy WABCO
  • Hamulce tarczowe lub bębnowe
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Oświetlenie diodowe progresywne
  • Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim firmy JOST.
  • W tylnej części naczepy ucho holownicze
  • Dwie dwuzakresowe nogi podporowe o nośności 12 ton – każda.
  • Ogumienie bezdętkowe Typu Premium 385/55 R 22,5  6 sztuk wraz z felgami stalowymi

NADWOZIE

  • Podłoga grubość 3mm, blacha ryflowana kwasoodporna .
  • Platforma dopasowana pod skrzynki o wymiarach 860x650x260 mm oraz pod kosze paletowe według indywidualnych ustaleń
  • Przednia ściana stała aluminiowa z jednym dużym otworem wentylacyjnym z możliwością zamknięcia
  • Boczne ściany plandeka z otworami siatkowymi oraz możliwością przesuwania wzdłuż naczepy (firana)
  • 2 plandeki w zestawie naczepy wersja zimowa i letnia
  • Na bokach płaskowniki ocynkowane z możliwością demontażu rozstawione według rysunku
  • Z tyłu naczepy ściana stała aluminiowa z jednym otworem wentylacyjny z możliwością zamknięcia
  • Szyny na tylnej ścianie naczepy umożliwiające zsuniecie plandeki na tył pojazdu
  • Dach stały pokryty płytą warstwową o grubości 40mm Z otworami wentylacyjnymi z możliwością ich zamknięcia ( rozmieszczenie pokazane na rysunku)
  • System mocowania plandeki w tylnej części naczepy.

 

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA + MALOWANIE

  • Powierzchnie stalowe śrutowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
  • Góra pokładu pokryta warstwą antypoślizgową („ARMOR”)
  • Rama lakierowana w kolorze : RAL 5005; RAL 1028; RAL 3002; RAL 7016; RAL 9003; RAL 9011.

DODATKOWE WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Tylny zderzak w stali nierdzewnej – połysk.
  • 2 szt. klinów pod koła wraz z wspornikami.

DOKUMENTY I REJESTRACJA:

  • Dopuszczenie jednostkowe

OPCJE PODWOZIA

Ostatnia oś skrętna kierowana z siodła za pomocą system marki Tridec

Felgi aluminiowe [wg wyboru producenta]  kpl. zewnętrznych (6 szt.)

Skrzynia z stali nierdzewnej na system pojenia

OPCJE NADWOZIA

Kompletny system pojący. 60 szt. rurek wodnych i przyłącza w dachu. Zbiornik na wodę ze stali nierdzewnej około 300 litrów

Zawory sterujące do najazdów schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce

Nogi podporowe tylne hydrauliczne (sterowane manualnie z rozdzielacza)

OPCJE PNEUMATYKI I ZAWIESZENIA

Zbiorniki powietrza aluminiowe

Tonażer (SMART BOARD, TIM TG2)

Zawory sterujące pneumatyczne schowane w aluminiowo / nierdzewnej skrzynce

Załącze / gniazdo pneumatyczne DUOMATIC

OPCJE UKŁADU ELEKTRYCZNEGO

Dodatkowe oświetlenie robocze LED kolor BIAŁY 

Złącze / gniazdo elektryczne 14 polowe VBG

OPCJE WYPOSAŻENIA DODATKOWEGO

Kamera cofania bezprzewodowa SBP-770B-000- monitor 7 cali z rejestracją zdarzeń (karta 125GB)+ zestaw anten (kolor czarny)

OPCJE POWŁOKI LAKIERNICZEJ

Pełna metalizacja HRM (metalizacja o wysokiej oporności). Kompletna konstrukcja stalowa śrutowana, a następnie z ZINACOR 850 (cynk 85% – aluminium 15%) wykończony na gorąco

Kolor niestandardowy z palety RAL

INNE

  • Mobilna opieka serwisowa przez cały okres gwarancji
  • Możliwość wydłużenia gwarancji
  • Telematyka Wabco
  • Odstępstwo od warunków technicznych na zwiększenie nacisków na osie do 10 ton

INNE INDYWIDUALNE USTALENIA

Opublikowano:25 stycznia, 2023

5 rating
0%
4 rating
0%
3 rating
0%
2 rating
0%
1 rating
0%
4.3
4 Reviews

4,3 ( 4 Reviews )

Add review
320 000 zł + VAT
ATE Trailers
ATE Trailers

Szczerców, powiat bełchatowski, województwo łódzkie, Polska

Zobacz również

Zobacz wszystkie
Top